Vásárlási tájékoztató és szállítási feltételek

Vásárlás: Személyes vásárlásra van lehetőség, melyet a telephelyünkön tud megtenni (3261. Abasár, Fő út 179). Nyitvatartási időben, hétfőtől – péntekig: 7.00-16.00-ig. Ebédidő: 12.00-13.00-ig. Szombaton: 7.00-12.00-ig. Vasárnap: zárva! Csak készpénzes fizetési módra van lehetőség. Utólagosan számlát, származási igazolványt nem tudunk kiállítani! Pénztártól való távozás után reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Postai megrendelés esetén, írásos megrendelőt kell leadni a honlapunkon is megtalálható fax, postai levél, vagy e-mail elérhetőségünkre! Az írásos megrendelésről visszaigazolást kap, valamint egy rövid tájékoztatást a szállítást illetően!

Árak: az árak az előírás szerinti 27% Áfát tartalmazzák. Lerakatunkban történő vásárlás esetén az árak nem vonatkoznak a postai úton történő megrendelés árlistájára. A honlapunkon közölt árak fajtánként 10 db alatti rendelés esetén a magasabb árra vonatkoznak.

Fizetés: A megrendelt növényeket futárszolgálattal szállítjuk, melyet utánvétellel kell fizetni. A csomagolási költség 508 Ft/db a szállítási költség pedig értékhatár szerint értendő, melyet a honlapunkon megtalál. Szállítás ültetési időben. A rendeléseket lehetőség szerint egy csomagban teljesítjük. Egy csomagban kb. 250 – 300 db közötti mennyiséget tudunk elhelyezni, nagyobb megrendelés esetén előfordulhat, hogy megrendelését 2 vagy több csomagban tudjuk szállítani, ebben az esetben a szállítási költség is annyiszor 508 Ft ahány csomag van!

Szállítás: A növényeket megfelelő ültetési időben szállítjuk. Ez növénycsoportok szerint a következő: szabad gyökerű szőlőoltványok, valamint gyökérnemes szőlődugványok esetén tavaszi szezonban: március, április, május, őszi értékesítés során pedig: november, december eleje. Konténeres szőlőoltványok esetében: augusztus, szeptember, október. A szállítás teljesítése a megrendelések sorrendjében történik a készlet erejéig!

Vásárlás kockázat nélkül: Reklamáció esetén kérjük keresse fel irodánk elérhetőségeit, telefon/fax, vagy e-mailben, melyet a honlapunkon megtalál, jelezze felmerülő problémáját, mellékelve a számlát, a szállítólevelet, valamint fényképet a ki nem hajtott vesszőkről! Minőség miatti reklamációt a tavaszi szezonban vásárolt növények után június 30-ig, őszi szezon után következő év május 31-ig fogadunk el. Amennyiben postai úton juttatja el hozzánk a ki nem hajtott növényeket a visszaküldés költsége a vevőt terheli!

Megbízható minőség: Azt, hogy Ön az árfekvéssel arányos, legjobb minőségű árut kapja, folyamatos, szigorú ellenőrzéssel biztosítjuk. A fajtaazonosságot és a növény életképességét (vesszőt megvágva zöld színű, gyökerét megvágva sárgás-fehér színű) szavatoljuk. Mivel a növények későbbi fejlődése elsősorban az ültetés és az ápolás szakszerűségétől függ, a növényekre az árvételtől számított 8 napon túl cseregaranciát nem vállalunk. Minden reklamációt írásban kérünk. A számlát, vagy másolatát a szállítólevelet, és a reklamált növényt az eredeti címkével kérjük visszaküldeni. Jogos reklamáció esetén  az árut ingyenesen kicseréljük, és a szállítási költséget átvállaljuk. Az időjárás által okozott károkra (fagy, jég, szárazság, belvíz, hőguta), valamint a nem megfelelő, illetve a nem szakszerű ültetés miatt garanciát nem vállalunk. Irodánk nyitvatartási időben mindig rendelkezésre áll! Amennyiben probléma merülne fel a megrendelt, vagy személyesen megvásárolt áruval kapcsolatban a kötelező írásbeli panaszbejelentésen túl, telefonon is  felhívhat bennünket nyitvatartási időben!

Adatvédelem: Nagyra becsüljük bizalmát, éppen ezért a tőlünk telhető legnagyobb gondossággal és a biztonsági előírások betartásával igyekszünk személyes adatait az illetéktelen hozzáférésektől megvédeni. Az Ön megrendelését, személyes és fizetésre vonatkozó adatait műszaki, biztonsági rendszerek és azt kiegészítő jogosultsági eljárások védik, mindez az adatok szerverünkre vitelére, mind pedig tárolására érvényes.